2015. április 17., péntek

Új ágynemű 155x200 2 rész 4Komplette Új Túlméretezett

Új ágynemű sche 155x200 2 rész 4Komplette Új túlméretezett e eladni új ágynemű lap a TÚLMÉRETEZETT E 155x200 nem használják ki a doboz Nem az eredeti csomagolásban, mert már az ágynemű ez a Svédország hoztak, majd helyet takaríthat meg, én a csomag bal ott, Csak otthon vettem észre, hogy van egy rossz Mind e vásárolt anyaguk pamut Krepp-val Rei bezárása Semleges minták, Színek, amelyek illeszkednek mind a f a r M a lányokat, nőket, valamint f r a srácok, M nner I f r én 4 S hne vásárolt már 4 Komplete A Compline áll 1x 80x80 párna, 1x paplan fedél 155x200 eladni külön-külön, illetve kombinálva is, Ha vásárol egy Komplets az ár cég 16 Ha 2 Komplete vásárolni, 30% Teljes 15 ha 3 Komplete vásárolni 42 / Compline 14 ha mind a 4 Komplete vásárolni 52% Compline 13, Mint a pick-up a Hamburg Osdorf Ha nem a pick up-k is postai akkor Nem fizet a R ckgabe Vagyunk NR TF háztartási kérjük, Ellenőrizze az én összes Megjelenítése ajánlom sok más, nem drága, jól vagy új cucc az én privát háztartás, a család már nem kell, F r a látogatást, majd az üzenet lehetőséget w rde nagyon boldog vagyok, köszönöm ár 13

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése